287572 start cva 1746 d17173 large 1534568998

Documentaire 11stedenzwemtocht

"Het moet zo extreem"

Waspik, 23 augustus 2018 - De afgelopen 80 dagen is Olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden gevolgd door een cameraploeg. Dat heeft geresulteerd in een prachtige documentaire die a.s. zondagochtend wordt uitgezonden op Ziggo Sport.

In de documentaire staan de voorbereidingen van Maarten van der Weijden voor zijn 11stedenzwemtocht centraal. We zien ook nieuwe beelden van de monstertocht van Maarten door Friesland. Tenslotte blikt Maarten twee dagen na zijn huldiging kort terug op zijn prestatie. Kortom, 'a must see 'voor iedereen die afgelopen weekend aan de buis en live stream was gekluisterd.

Zondag 26 augustus, 9:00 uur

Sports Stories: Maarten vd Weijden - Het moet zo extreem

Ziggo Sport (kanaal 14)

= = =